Total de visualitzacions de pàgina:

dimarts, 30 de maig del 2017

VIATGE D'ESTUDIS DE L'ALUMNAT DE 4ESO AL NORD D'ITÀLIA

Aina Font (4ESO-A)
De dia 26 al 30 de març de 2017 els alumnes de 4t ESO vam anar al nord d’Itàlia per pasar un maravellós viatge d’estudis.
Dia 26, diumenge a la matinada, vam partir cap a l’aeroport de Palma per arribar a l’aeroport de Malpensa i anar cap a la primera ciutat que vàrem vistar, Milà. Allà visitàrem llocs tan emblematics com el Castell Sforzesco, el Teatre La Scala i la galeria Vittorio Emanuele. Després de visitar la ciutat vàrem arribar a l’hotel i vam descansar, ja que estàvem tots fets pols.
El segon dia, vàrem visitar Venècia, on arribàrem amb el Vaporetto, un “bus aquàtic”. A continuació vam visitar la Piazza de San Marcos i la Basílica de San Marcos. Després vàrem tenir temps lliure, el qual alguns van utilizar per anar de tendes, navegar amb góndola o simplement, fer una volta per la impressionant ciutat, de la qual, hem de fer una menció honorífica a les pizzeries i gelateries que ens van acompanyar.
 El tercer dia anàrem a Verona on vam passetjar pel casc antic de la ciutat i visitàrem la casa de Giulietta, la Piazza delle Erbe, el Palazzo del Comune, la Torre dei Lamberti i el Palazzo Maffei. Després vàrem anar a fer un recorregut panoràmic pel Llac di Garda on algú va veure d’aprop els cignes…
El quart dia vam visitar la ciutat de Trento, on visitàrem la Catedral, el Museu Diocesà, l’església Santa Maria Maggiore i la villa romana Desenzano.
El darrer dia vam deixar l’hotel, i anàrem cap a l’aeroport de Malpensa i d’allà fins l’aeroport de Palma. Tornàrem amb bus als nostres respectius pobles, on ens esperàven les nostres famílies i els nostres estimats llitets, on ens vam pasar probablement la resta del dia.