Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 11 d’abril del 2018

ENTREVISTA A JOAN ORBEA, CAMPIÓ DE BILLAR A TRES BANDES




Bartomeu Bennàssar, 2n C
Avui xerrarem d’esports, en aquest cas de billar a tres bandes, esport en el qual a l'IES Porreres tenim un alumne que es un practicat destacat, en Joan Orbea. Aquest esport és la seva gran passió i ara l’hi farem un parell de preguntes per conèixer-lo millor.
Perquè vares començar a practicar aquest esport?

Per que el meu pare em duia a pics al billar hi ha a ca els meus padrins en teníem un i o vaig i em va agradar molt
Quant de temps fa que practiques aquest esport?
Fa tres anys, que en aquest esport es molt poc.
Qui va ser el teu primer mestre? Quins tens ara?
El meu primer metre va ser en Carlos Crespo el millor de Balears i uns dels bons d’Espanya.
Ara mateix m’entrenen en Carlos Crespo, el meu pare (Jaume) i Guillem Garcies. També aprofit ara per donar-lis les gracies a tots per ensenyar-me i preocupar-se per mi.
Quantes hores entrenes setmanalment?
Setmanalment entren unes 8 hores encara que pot variar segons les necessitats dels estudis.
T’agradaria dedicar-t'hi professionalment?
Si, però es molt difícil ja que en tot el mon nomes hi ha entre 8 i 14 persones que viuen de jugar a billar.
En el món del billar, quin es el teu ídol?
Els meus professors m’agradaria ser com en Dani Sánchez (4 vegades campió del mon).
Quin va ser el primer premi que vares guanyar i on?
Va ser quan vaig començar que m'havia romput el braç i al Palma Arena vaig fer campió de Balears amb el braç romput
Quins son els teus premis actualment?
Ara mateix he aconseguit ser 2 pics campió de balears de la categoria sub 15 i sub 21, el 3er classificat al campionat sub 15 d’Espanya.
I ja per acabar, quins objectius t'has fixat i que t’agradaria aconseguir en el mon del billar a curt plaç?
El meu objectiu immediat es ser campió d’Espanya de la categoria sub 15.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada