Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 15 de novembre del 2017

ENTREVISTA A JOAN AGUILÓ AL TASTART

Sílvia Barceló i Cati Deyà, 1ESO-C

Vàrem anar a la nit de l’art de Porreres. El Tastart aplega exposicions de diferents artistes. L’IES Porreres també hi participava, però una de les obres més espectaculars i que ens va impressionar més va ser el mural de l’artista Joan Aguiló al transformador local. L’entrevistàrem per conèixer-lo millor.
 
Quan vares començara pintar?
De petit ja pintava tot el temps i m’entretenia molt.
 
Qui o què et va inspirar per pintar?
Vaig anar a Berlín i va ser quan vaig conèixer l’art urbà. Llavors vaig pensar que jo també ho podia fer.

És una afició o el teu ofici?
Les dues coses, la meva afició i la meva feina. Aquesta hauria de ser la filosofia de la majoria de gent, fer d’allò que t’apassiona la teva feina.

Sobre les pintures que fas, pintes quan et ve una idea al cap, o tens una idea preconcebuda i després la reflecteixes a través de la pintura?
Intent pintar quan em ve de gust i em sent inspirat.

Què ens recomanaries a nosaltres?
Intentau fer sempre el que vos agrada, sigui pintar o qualsevol altra cosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada