Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 19 de desembre del 2018

ELS ALUMNES DE 1ESO DESENVOLUPEN EL PROJECTE "QUI SÓM?"

ABP
Els alumnes de primer i segon, segueixen treballant per projectes (ABP), 3 hores a la setmana. En aquest primer trimestre, han dut a terme dos projectes : Qui som? ( primer d’ESO) i Llegim i ens emocionam (segon d’ESO).
QUI SOM? Projecte iniciat el curs passat, realitzant canvis en algunes activitats que han permès millorar l’experiència. La reunió a principi de curs per explicar a les famílies tot el que teníem previst i com ho volíem fer, ha estat un factor clau. Per aquest motiu, volem aprofitar aquestes pàgines, per donar les gràcies a les famílies dels alumnes de primer d’ESO per la gran implicació.
En aquest primer projecte els alumnes aprenen la nova dinàmica. Es pretén potenciar habilitats socials, afavorir la confiança i l’autoestima. Es potencia el treball en equip i el treball cooperatiu, així com valorar la importància de realitzar tasques competencials.
Hem realitzat activitats pròpies de matèries com biologia (cos humà i concretament l’esquelet), història de l’art (moviments artístics, artistes i obres més representatives), català i castellà (redacció, descripció, entrevista, reportatge), tecnologia (croquis, esbós) i plàstica. I especialment ens ha servit per treballar i fomentar valors, el diàleg, la presa de decisions comunes i especialment la tasca interdisciplinar.
Fomentam el treball cooperatiu en algunes de les activitats que realitzam a l’aula, ensenyament inclusiu i empatia (realitzarem una gimcana inclusiva i Àlex Sànchez -triatleta paralímpic - va realitzar una xerrada col·loqui Som igual,som diferents, que no va deixar indiferent ningú).
El producte final va ser la participació al tastart. Per una part presentaren la diversitat humana a través de siluetes que havien treballat per equips. I per altra part, s’exposaren les obres de pintors famosos,que les famílies versionaren  a través de la fotografia. Els resultats, realment espectaculars.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada