Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 4 d’abril del 2012

MALLORQUINS DE TURISME PER ALEMANYA: VIATGE D'ESTUDIS DE 4ESO

-->
Un grup d'alumnes a l'aeroport disposats a iniciar el seu viatge
DIA 1.- El nostre viatge començà en aterrar a Munic. A l'aeroport ens esperava n'Anton, el nostre xofer que ens dugué a l'hotel. Ens instal.làrem, baixarem a sopar i sotírem a voltar un poc pel centre. A les voreres quedava bastanta neu i Jugàrem una mica, començàrem a ambientar-nos.
Arribada a l'hotel de Munich
DIA 2.- Berenar a les 8h com tots els dies i cap a l'autocar. A més de n'Anton ens esperava la nostra guia, Rosa que va ser molt amable i divertida durant tot el viatge.

Pujant cap al castell enmig d'un paisatge nevat
Partírem cap al CASTELL DE NEUSCHWEINSTEIN, com més ens allunyàvem de la ciutat més neu hi havia, el paisatge era de postal, tot nevat...preciós...i a dalt el castell.
Una aturada per orientar-se camí del castell de Neuschweinstein
Pujàrem caminant fins al castell. Estava molt ben conservat, travessàrem sales i sales, fins que arribàrem a la sala de concerts i na Marina Domínguez per comprovar l'acústica de la sala ens va cantar la cançó dels simpàtics i ens va posar la pell de gallina.
Per fi arribarem a a un castell de fantasia que ens va impressionar

El fred ens havia obert la gana(salsitxes, pizzes, kartoffel...) i cap a Munic a veure el carnaval.
Tots els carrers i places del centre estaven plens de gent disfressada i paradetes de beure i menjar.
Van degustar la més típica gastronomia germànica
Imatge del carnaval de Munic

DIA 3.- El tercer dia tocava la visita al PALAU DE LES NINFES, situat als afores de Munic. Com que era festiu no el vam poder visitar, però l'exterior era preciós davant un llac glaçat.
No varen poder visitar el Palau de les Nimfes, però l'exterior era preciós

Seguirem cap a la BMW, un edifici moderníssim i de disseny. Ens feren una exhibició amb una moto que pujava i baixava les escales i feia cavallets. Ens férem fotos amb els millors cotxes de luxe. Tornàrem al centre a gaudir del carnaval i del dinar. Els professors optaren per passejar pel nevat Jardí anglès: espectacular!
Fotografia de grup a l'edifici de la BMW
Ens vam fer fotografies amb els millors cotxes i motos de luxe de la BMW

A la nit, estàvem massa cansats per sortir i ens ho muntàvem a l'hotel, corregudes pels passadissos, tertúlies a la sala d'estar de l'hotel, una partida de billar...
Aquesta és la tètrica entrada del camp de concentració
DIA 4.- Va ser un dia molt emotiu ja que férem una visita al CAMP DE CONCENTRACIÓ DE DACHAU. Primer vérem un documental que explicava les condicions de vida del camp de concentració. Després passàrem a un barracó reconvertit en sala d'exposicions de documents, posters, fotografies de l'època nazi, llavors passàrem a un barracó reconstruït tal i com havia estat. Dins un espai amb llits i somier de fusta habilitat per 50 presos n'hi col.locaven 400. Finalment, entràrem a les famoses dutxes de gas i vérem el crematori.
En aquests barracons habilitats per 50 presos n'hi acaramullaven fins a 400
Els sinístres forns crematoris on els nazis incineraven els cadàvers de les seves víctimes

A la tarda teníem reservada la visita a l'ESTADI ALIANZ ARENA, dinàrem allà i un guia ens va explicar i mostrar tots els racons de l'estadi.
Posat de l'alumnat a l'Allianz Arena
Imatge d'aquest impressionant estadi

Finalment, agafàrem metro i encara tenguérem temps de fer algunes compres al centre de Munic.

DIA 5.- El trajecte en autocar fins a SALZBURG va ser impressionant, al davant teníem ela Alps nevats i la guia va tenir el detall de posar-nos música de Mozart a l'entrada a la ciutat. Una altra guia, n'Esperanza, ens mostrà la ciutat, un petit recorregut per la ciutat antiga que és molt bonica. El centre està tan cuidat que res desentona, fins i tot els comerços han d'anunciar-se amb cartells integrats en l'arquitectura. Així, les marques més famoses han de cercar maneres originals de penjar els seus logos a les façanes. Llavors tenguérem temps de dinar i fer les darreres compres.
El grup posa per una fotografia a la vila de Salzburg

DIA 6.- LA TORNADA A MALLORCA. Autocar fins a l'aeroport, dues hores d'avió i cap a Mallorca. Alguns estaven trists i altres contents o ansiosos per veure la família, ja,ja,ja!

UN DELS MILLORS VIATGES SENS DUBTE!!!