Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 2 de febrer del 2015

CONCURS DE GLOSES DE SANT ANTONI 2015 (PRIMER CICLE D'ESO)


1A
En Noguera mos esclata
tant de córrer i botar
noltros només desitjam
descansar i no suar.

Dimoni dimonió
ja comença sa torrada
no siguis un poc colló
i passem sa sobrassada.



1B
Sa mestra de català
ensenya a glosar.
En Noguera ens fa suar
i en Bennàsser ens fa cantar.

A dins sa classe xerrava
I em varen castigar
Sa ximbomba jo tocava
quan el dimoni va entrar.





1C (Guanyadors)

Sant Antoni ha arribat
molta festa i alegria,
amb el dimoni ha topat
i en Miralles ja corria.

A les Illes Balears
la llengua volen canviar
tots junts unirem les mans
per el problema arreglar



1D
El Mallorca va guanyar
contra l'equip l'Albacete
2-0 van acabar
ben contents varen estar

Jo vull riure tot lo dia
ma mare me fa estudiar
jo venga plorar i plorar
perquè ni res no faria



1E
Els al·lots de 1r E
no se saben comportar,
cada professor que hi ve,
no fa res més que bufar.

Ai és l'any dels tatuatges
tots estam amb el whatsapp
escrivint molts de missatges
que ens duen molts mals de c



2A
Terroristes a París
humoristes han matat
han deixat un bon avís
ells no volen llibertat

El dimoni i en Miralles
avui ells s'han barallat
en Miralles vol ses banyes
el dimoni els* hi ha donat



2B
El dimoni ha vengut
a matar tota sa gent,
si fos més intel·ligent,
cremaria s'institut.

Ahir vespre vaig anar
a un bar a fer una copa
i sols de beure una gota
ja me vaig emborratxar.




2C
Na Maria va arribar
amb una bona gatera
quan va ser just a caseva
son pare la va tupar.
Ella plora que te plora
ses amigues són de festa
es botifarró devora
bé que l'aprofiten elles.



2D
Dimoni mai has trobat
un lloc on poder ficar
el teu garrot tant gruixat
que et costa tant amagar

Ai! en Mohamed Alí
ahir molt es va enfadar
perquè no sabem sumar
ni trobar es número pi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada