Total de visualitzacions de pàgina:

divendres, 12 de setembre del 2014

VAIG SOMIAR (PREMI SANT JORDI 2014 DE POESIA DE PRIMER CICLE D'ESO)

VAIG SOMIAR

Vaig somiar, un món allà on no ens havíem d'amagar,
érem lliures, érem reals, robàvem temps al temps,
no havíem de canviar.

Dolces albes ataronjades amb uns llavis a la meva orella,
xiuxiuejant, una paraula que em fa gran, que sé que tu i jo,
serem un per sempre, un etern, serem infinits.

Arriba la nit, estrellada de somnis,
dos cossos despulls a la claror de la lluna,
hem despert damunt el teu pit, et veig la cara,
i el meu cor s'encén, ets la dolçor,
ets una petita però gran part de la meva vida.

Et despertes, em qued entronitzada, mentre ens miram fixament,
em passen mil coses pel cap, em treus un somriure d'orella a orella,
i és que simplement és el més simple del món, estimar-te.

Maria Sansó




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada